Hej ogarnięci !!!

Ogłoszenie o konkursie

TPL_IN

pobierz załącznik

Ogłoszenie o konkursie

Konkurs na wybór partnera do projektu w ramach działania 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego, w ramach RPO Województwa Podkarpackiego 2014 – 2020
NR RPK.09.02.00-IP.01-18-018/17

 

Ogłaszający konkurs:

I Liceum Ogólnokształcące im. Króla Władysława Jagiełły w Dębicy

ul. Słowackiego 9

39 – 200 Dębica

NIP: 872 220-99-72

REGON: 691682010

Strona internetowa: www.jagiello-debica.edu.pl

I. OGŁOSZENIE O KONKURSIE

Na podstawie art. 33 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020 (Dz.U. z 2014 r. poz. 1146) I Liceum Ogólnokształcące im. Króla Władysława Jagiełły w Dębicy ogłasza otwarty nabór na partnera spoza sektora finansów publicznych. Partnerstwo zawiązuje się w celu wspólnego przygotowania i realizacji projektu w ramach Osi Priorytetowej 9 Jakość edukacji i kompetencji w regionie Działania 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego w ramach RPO Województwa Podkarpackiego.

 

II. CEL PARTNERSTWA:

Wspólne przygotowanie, zarządzanie i realizacja projektem w ramach Osi Priorytetowej 9 Jakość edukacji
i kompetencji w regionie Działania 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego w ramach RPO Województwa Podkarpackiego NR RPK.09.02.00-IP.01-18-018/17

III. ZAKRES TEMATYCZNY PARTNERSTWA:

W ramach projektu przewidziane są działania (realizowane w oparciu o diagnozy potrzeb szkół) związane
z kompleksowym wsparciem szkoły, których celem jest poprawa jakości kształcenia ogólnego w I Liceum Ogólnokształcące im. Króla Władysława Jagiełły w Dębicy, poprzez wzrost kompetencji kluczowych uczniów   w zakresie TIK, nauk matematyczno-przyrodniczych, języków obcych, kreatywności, innowacyjności a także wzrost kompetencji nauczycieli kształcenia ogólnego, w szczególności w zakresie wykorzystania TIK w nauczaniu, w szczególności przez:

  • kształcenie kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy oraz właściwych postaw/umiejętności (kreatywności, innowacyjności oraz pracy zespołowej), poprzez:

- doskonalenie umiejętności i kompetencji zawodowych nauczycieli w zakresie stosowania metod oraz form organizacyjnych sprzyjających kształtowaniu i rozwijaniu u uczniów kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy oraz właściwych postaw/umiejętności (kreatywności, innowacyjności oraz pracy zespołowej);

- kształtowanie i rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy oraz właściwych postaw/umiejętności (kreatywności, innowacyjności oraz pracy zespołowej).

  • tworzenie warunków dla nauczania opartego na metodzie eksperymentu, poprzez:

- wyposażenie szkolnych pracowni w narzędzia do nauczania przedmiotów przyrodniczych (przyroda, biologia, chemia, geografia, fizyka) zgodne z właściwym katalogiem opracowanym przez MEN, w tym adaptacja pomieszczeń na potrzeby pracowni, wynikająca m. in. z konieczności montażu zakupionego wyposażenia oraz zagwarantowania bezpiecznego ich użytkowania;

- doskonalenie umiejętności i kompetencji zawodowych nauczycieli przedmiotów przyrodniczych niezbędnych do prowadzenia procesu nauczania opartego na metodzie eksperymentu;

- kształtowanie i rozwijanie kompetencji uczniów w zakresie przedmiotów przyrodniczych.

  • wsparcie na rzecz zwiększenia wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesie nauczania oraz rozwijania kompetencji informatycznych, poprzez:

- wyposażenie szkół lub placówek systemu oświaty w pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK niezbędne do realizacji programów nauczania w szkołach lub placówkach systemu oświaty zgodne z właściwym katalogiem opracowanym przez MEN, w tym zapewnienie odpowiedniej infrastruktury sieciowo-usługowej oraz adaptacja pomieszczeń na potrzeby pracowni szkolnych, wynikająca m. in. z konieczności montażu zakupionego wyposażenia oraz zagwarantowania bezpiecznego ich użytkowania;

- podnoszenie kompetencji cyfrowych nauczycieli wszystkich przedmiotów w zakresie korzystania z narzędzi TIK zakupionych do szkół lub placówek systemu oświaty oraz włączanie narzędzi TIK do nauczania przedmiotowego, ukierunkowane w szczególności na następujące zagadnienia:

- kształtowanie i rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów, w tym z uwzględnieniem bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni i wynikających z tego tytułu zagrożeń;

- programy rozwijania kompetencji cyfrowych uczniów poprzez naukę programowania, obejmujące następujące działania

IV. KRYTERIA WYBORU PARTNERA

Kryteria dostępu:

Do postępowania mogą przystąpić wyłącznie podmioty posiadające osobowość prawną, które łącznie spełniają wymogi:

1. Prowadzą działalność w zakresie zgodnym z celami partnerstwa.

2. Nie zalegają z opłaceniem składek wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

3. Nie zalegają z opłaceniem składek wobec Urzędu Skarbowego.

4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o dofinansowanie na podstawie art. 207 ust. 4 ustawy
z 21.06.2013 r.  o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 885 z późn.zm.) z zastrzeżeniem art. 207 ust. 7 tej Ustawy.

Jeden podmiot może złożyć tylko jedną ofertę.

Nie dopuszcza się do udziału w postępowaniu konsorcjów. 

Kryteria dodatkowe

1. Okres prowadzenia działalności:

a) do 3 lat – 1 pkt

b) powyżej 3 do 7 lat – 3 pkt

d) powyżej 7 lat – 5 pkt

2. Posiadanie doświadczenia w realizacji (jako lider lub partner) co najmniej 2 projektów współfinansowanych         z Europejskiego Funduszu Społecznego nie będących w obszarze wsparcia szkół i placówek oświatowych:

a) 2 projekty – 1 pkt

a) 3 projekty – 3 pkt

a) 4 projekty – 5 pkt

b) powyżej 5 projektów – 7 pkt 

3. Posiadanie doświadczenia w realizacji (jako lider lub partner) projektów współfinansowanych
z Europejskiego Funduszu Społecznego w obszarze wsparcia szkół i placówek edukacyjnych - za każdą szkołę i placówkę oświatową objętą wsparciem - 2 pkt (nie więcej niż 10 placówek). 

4. Dysponowanie kadrą mającą doświadczenie w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie projektów ze środków EFS - minimum jedna osoba, która przygotowała min. 1 wniosek o dofinansowanie projektu realizowanego przez szkołę lub placówkę edukacyjną ze środków EFS:

a) 1 osoba – 5 pkt

b) 2 osoby – 10 pkt

c) 3 osoby  i więcej – 15 pkt

V. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY

Podmiot ubiegający się o wybór Partnera w procedurze konkursowej jest zobowiązany do przedłożenia

następujących dokumentów (oryginał lub uwierzytelniona kopia):

1. Wypełnionego „Formularza oferty” w oparciu o wzór zawarty w ogłoszeniu.

2. Aktualny odpis z rejestru KRS lub odpowiednio wyciąg z właściwej ewidencji potwierdzający

formę organizacyjno – prawną podmiotu.

3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.

4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków.

5. Oświadczenia podmiotu składającego ofertę potwierdzające, że żadna z osób reprezentujących podmiot nie była prawomocnie skazana za przestępstwa określone w art. 229 lub art. 230a

ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 z późn. zm.)

6. Oświadczenie podmiotu składającego ofertę o gotowości wniesienia wkładu własnego zgodnie z zasadami określonymi w dokumentach programowych.

Spośród ocenionych ofert wybrana zostanie oferta, która spełnia wszystkie wymogi formalne i uzyskała

najwyższą sumę punktów przyznanych przez członków Komisji Konkursowej.

Ogłaszający zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Partnera do projektu z zastrzeżeniem, iż wybierane będą kolejno podmioty z najwyższą ilością punktów.

Wybranemu Podmiotowi/Podmiotom Ogłaszający konkurs zaoferuje zawarcie umowy partnerskiej, która określi w szczególności zadania partnerów, zasady wspólnego zarządzania projektem oraz sposób przekazywania przez Powiat Dębicki środków finansowych na pokrycie niezbędnych kosztów ponoszonych przez partnerów na realizację zadań w ramach projektu.

VI. TERMIN, MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:

1. Ofertę wraz z załącznikami należy przedstawić w języku polskim w formie pisemnej wg wzoru załączonego do niniejszego ogłoszenia.

2. Oferta powinna zawierać wszystkie niezbędne informacje zgodnie z wymaganiami wobec partnera
i zakresu oferty określonymi w niniejszym ogłoszeniu.

3. Oferta oraz wszystkie oświadczenia składane w ramach konkursu powinny być podpisane przez osobę/osoby upoważnioną do reprezentowania podmiotu składającego ofertę, zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą              z postanowień odpowiednich przepisów prawnych lub prawidłowo spisanego pełnomocnictwa (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty).

4. Oferta powinna być podpisana w sposób umożliwiający identyfikację osoby składającej podpis (np. czytelny podpis składający się z pełnego imienia i nazwiska lub podpis nieczytelny opatrzony pieczęcią imienną).

5. Ofertę wraz z załącznikami należy dostarczyć w jednym egzemplarzu w zaklejonej kopercie osobiście lub listownie na adres: I Liceum Ogólnokształcące im. Króla Władysława Jagiełły w Dębicy,
ul. Słowackiego 9 39 – 200 Dębica,  do dnia 14 listopada 2017 r. do godz. 11:00, z adnotacją:

„KONKURS NA WYBÓR PARTNERA spoza sektora finansów publicznych, w celu wspólnego przygotowania
i realizacji projektu w ramach Osi Priorytetowej 9 Jakość edukacji i kompetencji w regionie Działania 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego w ramach RPO Województwa Podkarpackiego”.

Nie otwierać przed 14 listopada 2017 r.

6. Termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14 listopada 2017 r.

Decyduje data wpływu oferty do jednostki. Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.

7. Po upływie terminu składania ofert, Komisja Konkursowa dokona ich otwarcia, a następnie przeprowadzi czynności badania i oceny złożonych ofert w celu wyboru oferty najkorzystniejszej.

Dane osób do kontaktu w sprawie naboru: Leszek Klabacha

e-mail: liceum@jagiello-debica.edu.pl

tel. 14 6702616

VII DODATKOWE INFORMACJE:

1. W przypadku wystąpienia przyczyn skutkujących brakiem możliwości zawarcia umowy partnerskiej
z wybranym w drodze niniejszego konkursu podmiotem, Ogłaszający konkurs zastrzega sobie prawo zawarcia umowy partnerskiej z podmiotem, którego oferta uzyskała w kolejności najwyższą liczbę punktów.

2. Ogłaszający zastrzega sobie prawo do negocjowania warunków realizacji Projektu, rozstrzygnięcia niniejszego konkursu bez wyboru żadnego z wykonawców oraz unieważnienia konkursu w każdej chwili bez podania przyczyn.

Ogłaszający zastrzega sobie prawo anulowania partnerstwa zawiązanego z wybranym wykonawcą
w przypadku niezłożenia projektu w konkursie w ramach Osi Priorytetowej 9 Jakość edukacji i kompetencji
w regionie Działania 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego w ramach RPO Województwa Podkarpackiego.

3. W sprawach nie uregulowanych niniejszym ogłoszeniem, Ogłaszający stosować się będzie do:

  • Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w zakresie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
  • Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020,
  • Wytyczne w zakresie realizacji zasady partnerstwa na lata 2014-2020
  • SZOOP

Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze Partnera do wspólnej realizacji Projektu

 

FORMULARZ OFERTY

Konkurs na partnera do projektu w ramach Osi Priorytetowej 9 Jakość edukacji i kompetencji w regionie Działania 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego w ramach RPO Województwa Podkarpackiego.

 

INFORMACJA O PODMIOCIE

Dane podmiotu

  1.  

Nazwa podmiotu

 

  1.  

 

Forma organizacyjna

 

  1.  

NIP

 

  1.  

REGON

 

  1.  

Adres siedziby

 

 

  1.  

Adres poczty elektronicznej

 

  1.  

Adres strony internetowej

 

Osoba uprawniona do reprezentacji

  1.   

Imię

 

  1.   

Nazwisko

 

  1.  

Numer telefonu

 

  1.  

Adres poczty elektronicznej

 

 

  1. Opis zgodności działania potencjalnego partnera z celami partnerstwa wraz ze wskazaniem okresu prowadzenia działalności

 ......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

 

 

  1. Doświadczenie w realizacji (jako lider lub partner) co najmniej 2 projektów współfinansowanych
    z Europejskiego Funduszu Społecznego nie będących w obszarze wsparcia szkół i placówek oświatowych .

Lp.

Tytuł projektu

Krótki opis projektu

Kwota  dofinansowania projektu

Rola w projekcie

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Doświadczenie w realizacji (jako lider lub partner) projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego współfinansowanych z EFS w obszarze wsparcia szkół i placówek edukacyjnych.

Lp.

Tytuł projektu

Krótki opis projektu

Źródło finansowania

Rola w projekcie

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Oferowany potencjał ludzki niezbędny do przygotowania i realizacji projektu
  1. Potencjał ludzki

Opis:

 

 

 

 

.…………………………                         …..…………………………………………………

         miejscowość, data                                       pieczęć imienna i czytelny podpis osoby upoważnionej

Załączniki do Oferty:

1. …………………………………………

2. …………………………………………

3. …………………………………………

4. …………………………………………

 

 

Aktywna tablica

Nasza szkoła realizuje projekt Priorytet 3 Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025

Dziennik elektroniczny

Licznik odwiedzin

Odsłon artykułów:
3957814

Szukaj