Hej ogarnięci !!!
Tweet |
Jest absolwentką I Liceum Ogólnokształcącego w Dębicy z 2014 roku, uczęszczała do klasy o profilu matematyczno-fizycznym. W czasie nauki w liceum uczęszczała do Państwowej Szkoły Muzycznej w Dębicy. Od 2012 roku współtworzy Zespół Pieśni i Tańca Igloopolanie, promując i upowszechniając polską kulturę ludową w kraju i za granicą.
Po ukończeniu „Jagiełły” podjęła studia na Akademii Muzycznej w Krakowie, które ukończyła z wyróżnieniem w 2019 roku w klasie skrzypiec prof. dr h.c. Kai Danczowskiej.
Zwyciężyła w konkursie organizowanym przez Golden Classical Music Awards wraz z Flaneurs Piano Trio (Jacek Podgórski – wiolonczela, Mateusz Zubik – fortepian), w ramach nagrody głównej zadebiutowała w nowojorskiej Carnegie Hall. Jest również laureatką stypendium najwyższego stopnia polsko-niemieckiej fundacji Jutting Stiftung, a także trzykrotną stypendystką Rektora dla najlepszych studentów za wybitne osiągnięcia naukowe i artystyczne.
Swoje umiejętności kameralne doskonali obecnie na studiach w Universität für Musik und darstellende Kunst w Wiedniu w klasie prof. dr h.c. Johanessa Meissla, prof. Avedisa Kouyoumdjana, Vidy Vujic oraz Sibili Konstantinovej. Wraz z triem fortepianowym tworzonym pod zwierzchnictwem wiedeńskiego uniwersytetu została zaproszona do projektu mającego na celu skompletowanie wszystkich dzieł J. Haydna.
Często zasila szeregi Orkiestry Stołecznego Miasta Krakowa, Sinfonietty Cracovii (m.in.. udział w sesji nagraniowej płyty nominowanej do Fryderyka „Oriental Trumpet Concertos”, płyty „Musica Sacromontana XIV • Zeidler, Habel”).
Jej doświadczenie obejmuje koncerty kameralne m.in. podczas Przemyskiej Jesieni Muzycznej, XXVIII Międzynarodowym Festiwalu Młodych Laureatów Konkursów Muzycznych (IPIUM Silesia) w Katowicach, Salezjańskim Lecie Muzycznym w Przemyślu, inauguracji 17. Letniej Akademii Muzycznej w Krakowie, Akademii Mendelssohnowskiej we Wrocławiu, w Filharmonii Częstochowskiej, Musikforum Katherinekirche w Stendal.
Nasza szkoła realizuje projekt Priorytet 3 Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025